Redbull KitKat en Warme mangosap - Reisverslag uit Pattukkottai, India van IzaenEvie - WaarBenJij.nu Redbull KitKat en Warme mangosap - Reisverslag uit Pattukkottai, India van IzaenEvie - WaarBenJij.nu

Redbull KitKat en Warme mangosap

Door: Iza en Evie

20 Januari 2016 | India, Pattukkottai

Sjonge jonge onze eerste reis zelfstandig en alles wat tegen kon zitten heeft tegen gezeten. Onze vlucht van Schiphol naar Abu Dhabi was goed. We hebben een aantal films gekeken en als echte Hollanders hebben we pasta gegeten in t vliegtuig. Eenmaal aangekomen in Abu Dhabi hadden we al onze volgende vluchten gemist. Als goedmakertje mochten we gratis op kosten van de maatschappij in een hotel in Abu Dhabi blijven. Als geluk bij een ongeluk hadden we een heerlijke kamer met bed EN bad en we konden drie keer gratis eten. Abu Dhabi vonden we redelijk spannend, de mannen in witte gewaden en tulbanden precies zoals in de film.

Om 21.40u mochten we weer t vliegtuig in naar Chennai. Dit was echt een verschrikkelijk vliegveld. Het was er warm, groot en onoverzichtelijk. Maar wel meteen onze eerste ritje in een tuctuc. Vanaf chennai moesten we een mini vliegtuig in naar madurai onze laatste stop. We hielden ons hart vast tijdens deze vlucht maar kregen wel een lekker broodje kip als ontbijt. Eenmaal in madurai bleek onze koffer niet overgeboekt te zijn.

Dat werd vier uur wachten op t vliegveld. Zuster Sjanthi was er al om ons op te halen maar we moesten haar helaas mededelen dat wij moesten wachten en de hal niet uit mochten. Maar zoals jullie je misschien wel voor kunnen stellen wilden wij voort naar buiten. Dus hadden we geregeld dat we naar buiten mochten en Prince (een werknemer van t vliegveld) onze koffers zou halen. Dus wij lekker cola gehaald en met onze zonnebril op een sigaretje roken in de heerlijke ochtendzon. Na een half uur kwamen de eerste mensen al vragen of ze met ons op de foto mochten. Natuurlijk mocht dat!! We voelden ons echte celebrities.

Nadat Prince onze koffers had gebracht en ons had toegevoegd op Facebook konden we de taxi in. Na een aantal meter stopten we en kregen we thee en fruit. De rit naar de school duurde twee uur ook al leek t langer te duren. De auto's rijden aan de andere kant, inhalen in bochten, continu toeteren en gaten zo groot als Autos in de weg. Maar we zijn veilig en wel aangekomen en hebben al veel mogen zien en doen en vertellen jullie de volgende keer over de geweldige mensen hier.

• 20 Januari 2016 - 09:54

Kimberly :

ondanks dat het jullie allemaal zo tegen gezeten heeft met reizen wens ik jullie ontzettend veel plezier!! En geniet er van! Kan niet wachten tot de volgende update X

• 20 Januari 2016 - 12:37

Annette :

Heel herkenbaar hoe het allemaal op jullie overkomt ! Al hebben wij zeker niet zo'n pech qua reis gehad. Waarschijnlijk zijn jullie nu door het warme welkom van Shanthi al alles vergeten

• 20 Januari 2016 - 17:21

Els:

Voor mij ook een sport om eindelijk dit te kunnen lezen. dus nu gelukt!! Heerlijk om zo wat te horen en te kunnen volgen. Geniet nu, na de tegenslagen!!! Liefs Els

• 20 Januari 2016 - 17:41

Bernadette Vd. Akker:

Hoi Iza en Evi,

Fijn dat jullie (ondanks alles) heelhuids zijn aangekomen.
    India kent veel lieve mensen. Dus genieten zou ik zeggen en ook werken natuurlijk.

Geniet ervan en ik volg graag jullie reisje.

Groeten Bernadette.

• 20 Januari 2016 - 17:59

Diny :

Hoi Iza en Evi,
    Wat leuk om op deze manier een beetje met jullie mee te reizen! Jullie hebben meteen de vuurdoop gehad. Van nu af aan gaat alles van een leien dakje........misschien! Heerlijk meiden zo'n avontuur, geniet ervan.
    Mooi dat jullie die kinderen daar wat extra verwennen met aandacht en leuke activiteiten. Geniet en leer!
    Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal.
    Liefs, Diny

• 20 Januari 2016 - 20:20

Lisa:

Stelletje kneuzen. Zal je idd altijd zien als je zon controlfreak bent dat alles behalve zoals gepland loopt. Gelukkig is het goed daar en hebben jullie de gebreken weer kunnen compenseren met geweldig eerste indruken. Veel plezier dames, en eef stuur nog mr wat fotos door n keer :) xxxx lisaa

• 22 Januari 2016 - 14:51

Rian:

Hoi Iza en Evie,

Wat een avontuur zeg! onze reis liep wat smoother zo gezegd. De belevenissen op de weg zij heel herkenbaar, wat een chaos.
    Geniet van alles en leuk om jullie zo te volgen.

Groetjes Rian